Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Για πέμπτη χρονιά εκδίδεται η εφημερίδα του 3ου Λυκείου
Μια από τις πιο αξιόλογες προσπάθειες, εκδίδεται με την προσωπική μέριμνα 45 μαθητών

Συνεχίζουν για πέμπτη χρονιά την έκδοση της σχολικής τους εφημερίδας τα παιδιά του 3ου Λυκείου Ξάνθης, μια πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια που υποστηρίζουν γονείς και καθηγητές και που αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως οι νέοι είναι ικανοί για πολλά παραπάνω από όσα νομίζουμε.
Η εφημερίδα εκδόθηκε για πρώτη φορά το 2004 και πλέον εκδίδονται δύο φύλλα το χρόνο μέσα από τα οποία οι νέοι του σχολείου βρίσκουν το χώρο τους για να εκφράσουν τις απόψεις τους, τις επιθυμίες και τις ανησυχίες τους και γενικότερα να πούνε τη γνώμη τους για ό,τι τους αρέσει και ό,τι δεν τους αρέσει εντός και εκτός του σχολείου.
Παράλληλα όμως είναι ένας τρόπος να απευθυνθούν στους γονείς και τους καθηγητές τους και γενικότερα σε ανθρώπους εκτός σχολείου, να προβάλουν τα ενδιαφέροντά τους και τις δραστηριότητές τους και ίσως ακόμη και να απευθυνθούν στους πολιτικούς και τις τοπικές αρχές για όσα τους απασχολούν.
Για την έκδοση των φύλλων απασχολούνται ανά διαστήματα περίπου 45 παιδιά κυρίως από την πρώτη και τη δευτέρα λυκείου αφού οι μαθητές της τρίτης έχουν περιορισμένο χρόνο λόγω πανελληνίων.
Τα παιδιά χωρίζονται σε πέντε ομάδες, των αρθρογράφων, της διόρθωσης, της απομαγνητοφώνησης, της φωτογραφίας και της σύνταξης. Ο καθένας ανάλογα με τις δυνατότητές του μπαίνει σε μια ομάδα και όλοι μαζί δουλεύουν για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Η εφημερίδα περιλαμβάνει κοινωνική και πολιτιστική θεματολογία όμως δε λείπουν ποτέ τα μαθητικά θέματα. Μην ξεχνάμε ότι η εφημερίδα αυτή γράφεται εξ ολοκλήρου από μαθητές.
Η εφημερίδα έχει ιδιαίτερη απήχηση στους νέους όλων των σχολείων, όμως διαβάζεται ακόμη και από πολιτικούς φορείς της Ξάνθης και βέβαια από καθηγητές.
Αν και ο χρόνος των περισσότερων παιδιών είναι αρκετά περιορισμένος, οι ομάδες έχουν πάντα την απαραίτητη όρεξη και ξεκλέβουν λίγο χρόνο από τις υπόλοιπες ασχολίες τους καθώς θεωρούν ότι η εφημερίδα αποτελεί για αυτούς τον καλύτερο τρόπο έκφρασης και δημιουργίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου